Followers

Monday, August 23, 2010

azik punya..


taraaaaaa....

Aziq punya!!!!
buai karen buat aziq,
bapak belikan buat aziq coz sayangkan ibu tau!hehehe...
jangan jeles!!hahaha...
bapak pun kerap xde kt umah,,
kadang balik lewat malam..sian kt ibu, tu yg bapak belikan aziq buai ni..
ditambah lagi sejak2 ni aziq sering dok nangis j
ek..
kurang sihat pun ye,selsema,batok n sering muntah..
(bagi ibu jelah aziq sakitnye tu....risau ibu dibuatnye..)
aziq suka muntah lah,,
bila muntah.. kuar plak dr hidung..tulh yg mnye
bbkn
aziq selsema n batok...bila dua2 pnyakit tu ada mulalh
nangis nangis n nangis!cepat sembuh ye sayang...

Ni pun bapak belikn wt aziq sempena nak sambut
raya nanti..haha,senang bila ada kete tolak ni.
baju raya lom beli tapi beli yg ni plak..hahahaha
nk tau?
walhal, kete tolak yg lama ada lagi..ibu suh bapak basuh,tp bapak cakap
"malas"...dh malas ye udah!

Tengok!...masih tantek n molek lagi kan?
kete tolak ni kete turun temurun dr si abang sampailah
ke si kakak....
bapak malas satu hal..
ada satu hal lagi sebab ape bapak beli
yg baru...
nak tau?ni semua sebab ada yg CEMBURU glerrr!!!!!

nilah orangnyeeeeeee.....
yg nampak gg penuh tu ha...si kakak lah sape lagi!
dia punya cemburu bukan main tebal
lagi...ape boleh buat,,,,,,,,,,
seb baik ada yg lama,kalau x?
naye jek,xkn nk beli dua plak kn..
kakak kakak.......

Lain anak lain ragamnye tau...
yg ni sampai beli buai karen lagi,heiiii macam-macam!

Aku ni benonye xtau ape nk update..
nk update juadah buka xsempat nk ambik gambo..
yg aku sempat ni jelah..

Tengah nk masak pun kadang xmenyempat nk
masukkn sayoq aziq dh melalak..mmmm
seadanye jelh aku update ye..
dari xupdate langsung ..

ok...selamat berpuasa n selamat berbuka!!!

8 comments:

  1. buai karen... senang la keja kak idah nanti... masuk baby terus jalan sendiri... hehehe...

    keta pun cantek...

    kakak jeles sbb mak dia ada adik baru... tul x?

    ReplyDelete
  2. to 10..

    senanglh jugak aten..
    tp nk kena jengok2 gak walaupun karen..

    mekasih...:)

    yaaaa...betul!
    memang kakak jeles glerr,sejak ada adik baru dia
    punya cemburu makin menjadi2..

    ReplyDelete
  3. ari ni ibu masak megi eak
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. patutlah awak dh lama xupdate blog

    baru dpt bb baru..tahniah eik..so 2 boy, 1 girl?...

    alhamdullilah, nasib en suami faham..beli br..kalau tak beli..gaduhkan si kakak tu...

    apa2 pun slmat berpuasa cda....

    ReplyDelete
  5. to Lya Colours...

    hahahaha...
    xjd ar..ibu wat ketupat goreng hehe..

    ReplyDelete
  6. to Siti Ruhayu Ab Rahman..

    hai ayu..
    a ah,baru dpt baby boy..
    bukan 2 boy tapi 3 boy & 1 girl..

    thanks coming ayu!..

    ReplyDelete
  7. meriahhhh nya ramai boboi ye...hehee...

    ReplyDelete
  8. to sz | m.s.s ..

    yup...
    ramai boboi memang meriah!!!

    ReplyDelete