Followers

Thursday, February 10, 2011

Bila nak kuar ni???

Penantian memang satu penyiksaan kan?
semoga cepat lahir wahai anak saudara baruku ye,,,
semoga semuany
a selamat....

si kecik ni pun dok meragam jek 2 3 hari ni,
hadoii..biaselah,kata org dulu2,member baru nak kuar
memang ye wat perangai..sabo je lahhh..
bila ditunggu2 memang lambat kan?
tapi bila wat xtau...tup tup..
"hello...dah selamat bersalin dahhhh"..
hmmmm,lumrah..dh biase sangat,
ape2 pun,besabarjelahhhh...
"long,ida doakan semoga semuanya selamat ye..
dah hampir dah harinya ni...xsabau den..heee.."
aminnn...

Sunday, February 6, 2011

syoknye kalau...


kalaulah dapat tido nyenyak mcm ni fullamak!
memang best gaknye..
segala-galanya kalaulah dapat tido mcm ni
memang xingat dunialah gamaknyeeeee...
hahaha..
best gaknye kan kan kan..
gambar si kakak 2 tahun lepas..comellah plak,
saje2 suka2 nak tepek..esok2 mesti dia bangga kalau
nampak pic dia terpampang kt blog ibu dia..
haha perasannnn ibu..
tapi mesti syok kalau dapat tdo mcm ni tul x???

Wednesday, January 26, 2011

hai tawan-tawan..



Assalammualaikum...
tabiat kitaaaaa,,kita memang suka jeler2 lidah hehe,
ok takkkkkkk????

Tuesday, December 21, 2010

ikan kembung masak sambal jek...

Jemput makan semua.....hari ini aku x yah masak coz,lauk malam tadi ada lagi...ikan kembung masak sambal,,nyum nyum..hehe...jemput makan semua ye...sayur je enggak ada kerana,maless masak! kekeke.......


Friday, December 10, 2010

puding marble....muahhh!!


assalammualaikum...
selamat tahun baru semua...

ya allah,ape nk jadilah dengan aku ni kan,,
seakan anak tiri dibuatnye blog ni sekarang...sejak ada baby ni,susah sikit nak
menaip-naip bagai,,,yang simple2 tu bolehlah ...

laptop aku plak masik lom ok lagi..:(
ni pun guna laki nye laptop,,bilalah laptop aku kuar dari
hospital gaknye..windu tahap gaban beb kt ye..huhuhuhu..

boring2 aku wat kuih ar ape lagi..
ni resepi si odah bagi..
first time buat,,alhamdulillahhhhhhh..menjadi..
thanks odah!!
len kali leh la akk wt lagi,,hik3!!
puas hati gilerr kalau wat kuih menjadi tau!..
nyum nyum!!!
tqvm odah..menjadi...hik3!!
sedap,lemak n manis!

oklah...jumpa lagi ye...muahhh!
selamat tahun baru...!!

Saturday, November 13, 2010

Tahniah dari ibu....




Di hari Anugerah Cemerlang tahun 1
Tahniah to my son(goten)...
dengan harapan agar dikau terus berjaya...

buat si abang,jangan putus asa,teruskan usahamu...
ibu sentiasa mendoakan yang terbaik buat
anak-anak ibu.
..i love u alls..

Monday, November 1, 2010

happy birthday to you......
















lu kena beb!!!!!!!!!
sian anak ibu..
ape pun,selamat hari lahir yg ke9thn...
"jadilh anak yg soleh serta berjaya di dunia & akhira
t"
aminnnn..

.....we love you...