Followers

Tuesday, June 7, 2011

selasa..


sekian lamanya aku menyepi tanpa berita,,nak update bukan xlarat pun,tapi kemalasan telah menguasai diri..hmmmm,pemergian abah hampir dua bulan,tapi xsangka dalam jangka masa yg sesingkat itu,macam2 dugaan yg hadir menimpa..
dugaan kan....siapa pun xboleh nak menjangka akan kehadirannya,sebagai hamba allah,kita wajib pasrah dan redha dengan dugaannya..
wah,,aku ni dah la lama xupdate,bila update jek,xagak2 nak membebel,sebenarnyakan..aku boringlah....hmm,nak menjahit baju mesin jahit rosak..nak gunting baju plak,tiba2 gunting baju boleh berkarat plakkkk..pasal gunting tu aku tau sape punya kerja..lain xbukan anak2 aku punya kerjalah tu..gunting kain aku di buat gunting aiskrim malaysia n gunting plastik jajan..nak marah pun susah,,sebab dulu aku pun macam tu..hahahahaha..padan muka aku..
Tak pelah,sok nak kasi sattel semua,,bila aku lambat2kan kerja,maka lambatlah siap kerja aku..maklumlah,niat hati ni,nak jahit sendiri baju sendiri..ehem-ehem..aku buat ni pun bukan ape,nak melayan peasaan...dari xde buat ape2 kat umah..
Novel pun xhabis baca lagi.."Cucur Bawang &Kopi O"..tebal plak novel tu,,xpelah...pelan2 baca...
mmmmm....ape lagilah aku nak bebel ek...
aku rasa cukup setakat sampai disini dululah khutbah aku..esok2 aku sambung....
malam ni makan burger benjo special hikhikhik..
ok B&CU...(BYE&SEE YOU)

3 comments:

  1. hehehe...saya belum ada anak lagi, tetapi mak saya pernah jaga anak orang seramai 15 orang...tahu serba sedikit mengenai budak-budak comel nie... =)

    ReplyDelete
  2. Kalau awk ada masa nanti layarilah Blog saya di http://www.pendekarmontel.blogspot.com

    terima kasih awk

    ReplyDelete