Followers

Thursday, July 23, 2009

DaRi ZaTy.. ZANa & ANakLauT.


AWARD nie dari ZATY..mekacih!!!
ada award mesti ada TAG!!
uwaaaaaa....
Tag nie aku dah buat tp xpe demi ZATY akak wat lg..:)

1. copy award untuk diletakkan diblog anda.
-udah-
2. nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini.
-pemurah coz bagi award
-nakal coz bagi tag..hehehe
-seorang pelajar
-seorang anak dara sunti
-ayu
seorang yg ceria..
3. setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri.
-suka minum teh'ais @ teh tarik
-suka makan mee goreng mamak
-xsuka meninggi diri
-suka merendah diri(maklumjelah orgnye pn rendah)
wakakaka...
-berangan nk umah lg besar
-time boring sangat suka wat kuih
-boring time hubby outstation
-lagi boring kalau anak2 bercakaran memanjang..:(
-semoga kami sekeluarga bahgia selalu...amin!
4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe
tentang mereka.
for sesape yg rajin nk wat tag nie watlah..
kalau malas...ambik award je pun boleh hehehehe..



**************************************************************

AWARD nie dari ANAK LAUT..mekacih eh..
TAG anak laut sama & lebih kurang jek dengan tag zana
so...amin-ya-robbal-a'lamin,
x lah wat 2 kali..hehehe
selamat.....

Mekacih ye ZANA..
mak aiiiii...banyak tuuuu...
macam2 soalan ada
ku gagahi jua demimu ZANA!!!...."bismillahirrohmannirrohim."



1. bekas kekasih adalah.
-dah lama berkubur yg kekal si jantung hati my hubby..:)
2. saya sedang mendengar
-muzik video @15
3. mungkin saya patut
-patut tido coz dh mlm
4. saya suka
-tido lambat
5. sahabat-sahabat baik saya
-ramai...tentulah rakan blogger
6. saya tak paham
-kalau orang cakap belit2
7. saya kehilangan
-benda yg hilang ar..hehehe
8. ramai yang berkata
-saya rajin..:)
9. makna nama saya
-bijak(dalam buku ada tulis tau)...sungguh!!
10. cinta itu adalah
-sesuatu yg indah,yg sukar untuk digambarkn
sesungguhnya
cinta itu teramatlah indah!!!
11. disesuatu tempat seseorang sedang
-melayan kerenah anaknye...
(hubby ngah layan nisha..hehe,betul!!x tipu!!)
12. saya akan cuba
-menjadi isteri & ibu yg sempurna!!
13. ayat selamanya,membawa maksud
-sehidup semati...ce wahhh!
14. telefon bimbit saya
-nokia 6210..jdlah
(ada yg sama x ngan aku punya?heee)
15. bila saya terjaga dari tidur
-terus gosok baju anak sekolah..kihkihkih
16. saya paling meluat apabila
-tengok pompuan yg terkedik2..huh!!nyampah!
17. pesta/parti adalah
-laaa...lg mau tanya!lu pikir lah sendiri nabil..ahakss!
18. haiwan paling comel yang pernah saya temui adalah
-anak arnab jiran sebelah..comel wa cakap luu..
19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya
-semasa baby..coz,masa tulah dapat perhatian dan kasih sayang
yg luar biasa..yg paling penting coz x perlu untuk
memikirkan sebarang masalah..yg tau tido n nyusu.
20. hari ini
-hubby baru balik dari outstation
21. malam ini saya akan
-tido dengan lena coz..hubby dh balik..hehe!
22. esok pula saya akan
-dok umah xperlu hantar anak2 g sekolah lg coz hubby ada!
lepak tu..3hari hubby xde tau!!huhuhu
23. saya betul2 inginkan
-rumah yang lebih besar dari rumah yang ada sekarang
amin...mudah-mudahan termakbul!!
sape tau rezki anak2 kn..tul x?
24. ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini
-pehhhh!!ada jerawat tuuuu....
25. pusat membeli-belah @ arket permainan
-tentulah jusco
26. makanan barat @ jepun
-xberapa suka sangat
27. bilik yang gelap dan terang
-gelap suka terang pun suka..sensitif tuuu!alahai...
tau2 sendiri udah la ye!heee
28. makanan segera adalah
-maggi...sekarang suka makan maggi jenama sedaap..
29. ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
-c u soon!!!
30. siapa yang anda mahu tag
-sapalah yang aku nak tag nie?!?!
semoga bergembira eh..
ku hadiahkan tag ini kepada
*kak fa'e(sesekali kak eh..)
*fazilzura(aku tau ko rajin kn..)
*kak lela(jangan marah..heee)
*liez(kehkehkehkeh..)
*yulan(heeee..)
*alimaz..(jawab yek..)
wokeyyy!!!!selamat menjawab semua!!!!!..
amin..siap jugak akhirnya..

-sodaqallahhula'zim-

4 comments:

  1. hoo! kak...sory lame xsinggah....bz skit...hope akk dh sehat k...rnduu akak :)

    (msti time buat tag ni snyum kambeng sorang2 ek sbb hubby dh blik~hik2!!)

    ReplyDelete
  2. sha..

    akk dh sehat dh,
    kihkihkih..
    pandai teka!!

    tau xpe..heeee..

    xpe akk tau sha bzy..:)

    ReplyDelete
  3. slm kak,
    alhamdulilah,zana dh sht..
    thnx kerna buat tag ni demiku..
    ahaks..

    ReplyDelete
  4. zana..

    mekasih sudi jengok yek..
    dah sihat eh,amin..

    zana punya pasal xpe..hehe..

    ReplyDelete