Followers

Sunday, July 5, 2009

SuSAhnye NAK tiDUr MaLam..

Aduyai...
eemmmm...semalam tdo umah MIL&FIL,
hubby xde outstation,tengah malam nie baru balik.
Tdo ngan adik ipar yg terkena tu,temankan dia.
xleh tdo aku..zikir dalam hati sepanjang malam,macam2 ayat aku baca,
ya tuhan........memang x lena tdo aku mlm tu,
nisha lak mengamuk je malam tu,aku layan dia dari kul 4pagi sampai 6.30pagi
baru dia nk tdo..anak.....anak...
lepas subuh aku baru lena tdo..macam2..
bapak xde ko plak wat ragam..dah la tdo temankan acik ko..
ko plak meragam...
Aku pun jd fobia la...aduhhhhh...
huhhhhhh.....
ya tuhan berilah aku semangat sikit!!
Masalah problemnye kan...sentiasa meremang bulu roma...
lemah semangat gak ar aku nie..
sebab tulah aku bukan suka sangat dengar citer camnie...
Malam nie,hubby balik..lega sikit..
Aku nie dah ngalahkan orang yg jd mangsa jek..
ape leh wat....redah je lah...

No comments:

Post a Comment