Followers

Tuesday, July 14, 2009

PEnYaKIT BeRjangKIT...

Uwaaaaa!!!!!
memang sah penyakit berjangkit tau!
lepas satu..satu lagi datang..
itu ini...ini begitu..
korang nk tau penyakit berjangkitnya ape?
TAG ar!!!..hehehe..
Madang tag sakan ar minggu nie..
demi mu kak lela..akan ku laksanakan jua..



Tag Peti Ais dari kak lela.


kak lela ada cakap sebenarnya tag yg dia dapat
tu privacy bg dia frm HaSue..
so dgn keizinan empunya tag tu kak lela tukar tag tu..
jdlah tag peti ais..
Bagus kak..lain dari yg lain..hehehe..


ok tagnye camnie..


1. Ambik gambar peti ais anda.

Peti ais nie aku beli masa nak raya tahun lepas..dulu peti ais aku satu pintu jek hubby yg pilih..now peti ais yg nie pilihan aku sendiri..hehe..

2. Apa yang ada didepan peti ais anda..


X banyak aksesori kat depan peti ais ku ini..yang ada cuma Chicky & ACE jek,nielah yg masih bertahan..yg lain dah habis bersepai!!tau2 je lah anak2...pantang tengok benda2 yg pelik tertepek kt depan peti ais tu..huahuahua..

3. Brand peti ais?

TOSHIBA HYBRID PLASMA (GR-R31MPD)

4. Nak tag????

Jeng jeng jeng!!!!!!!kerana tag ini lain sikit so...dgn segala hormatnya..dipersilakan nama2 yg tercalon sila uwat yek.....

taraaaaaaa!!!!!

1. YATIE

2. SHIDA

3. MS IEKA

4. IBU_ARIFA

5. SHA89

wasiat: "semoga tiada lagi penyakit berjangkit ini ye..

wassalam...:)".

12 comments:

  1. hikhik...
    salam singgah...
    slmt lh berjngkit2 yer...

    ReplyDelete
  2. sutera putih..

    singgah selalu yek..
    hahaha....bahaya!!

    ReplyDelete
  3. yatie..

    jawab jangan xjawab!!

    ReplyDelete
  4. k..

    memang dangerous!!!
    mekasih sudi singgah..

    ReplyDelete
  5. wahhh tag lg...lps ni sah blog sha jdi 'blog tag' wakakak!!

    tp sha tetap buat jgak sbb kak idah hehe :)

    best jgak tag ni...sbb psl peti ais...

    ok2...akan dilaksanakn...yeah2~

    ReplyDelete
  6. sha...

    samalh sha,

    tp tag nie..lain sikit,so wat jgn xwat..
    hehehe..

    ReplyDelete
  7. engat pnyakot bjngkit mender..
    haha..

    salam kenal..
    OREOO kembali ;)

    ReplyDelete
  8. oreoo..

    hikhikhik..

    hai....
    mekacih sudi singgah..

    ReplyDelete
  9. wokeh...roger..nnt ku buat..tp peti ais ku bersepah dgn bill2..malu la pulak..nak kena kemas dulu baru leh boh gambar nih.

    ReplyDelete
  10. ibu_arifa

    biarlh bersepah...
    cantik sikit,lain dari yg lain..
    hehehe..

    ReplyDelete