Followers

Wednesday, May 13, 2009

KICAP OH KICAP


kicap...kicap...kicap..
takde kicap makan pn tak selera...tiap kali belanja barang dapur
aku mesti bli kicap botol yg besar...kalau bli botol yg kecik,alamatlah tak
sampai sebulan dah habis....
nak tau sape pnya keje...sape lagi suami n anak-anak aku lah.
Tiap kali makan mesti nak bubuh kicap,katenya.."nak sedap lagi tambah kicap!"
tulah ayat yg same bila tiap kali makan,,,tak kiralah ape-ape yg aku masak
mesti dia orang nak ade kicap gak.
masak kari ke...asam pedas ke...masak chili padi ke..what ever lah!
kicap tetap nak jugak!!!kuah punyalah banyak aku masak kicap gak dicarinya..
Yang paling teruk lagi!!.....time aku masak lauk kicap pn depa nak kicap gak!
pening...pening.....
nak tau sebab pe dia orang tambah kicap lag?......sebab kuahnya kering!!
hakhakhakhakhak.....
nielah ragam suami n anak-anak aku time makan...kicap memang tak leh
tinggal...tetap setia bersama ketika makan...hehehe
tp....aku rasa mesti ada segelintir daripada korang sume yg suka
dengan kicap gak knknknkn.....okey lah tu janji bahgia....
MANDI...KICAPPPPP....! bahgianya ade kicap.......

No comments:

Post a Comment