Followers

Tuesday, May 12, 2009

YANG ANAK-ANAKKU SUKA.

DADIH....perisa keladi...
Paling di gemari dan disukai ramai!!.....nilah yang anak-anakku
suka makan.DADIH...anak-anak suka makan dan aku suka la membuatnya,
nak buat dadih pn bukannye susah sangat,yg tak tau nak wat jek yg susah,
kalau ad sesiapa yang nak wat,senang jek...banyak dijual dadih nie kat pasaraya
@ dikedai-kedai yg sewaktu dengannye..hehehe..
nak membuatnya plak tak lah rumit,ikut jek cara-cara yg diberi..
tapi dadih nie banyak jenama tau,so ikut cite rasa masing-masinglh yee..
kalau aku....aku paling suka jenama HAPPY GRASS..
lain jenama aku tak suka,coz...aku dah cuba banyak jenama namun
HAPPY GRASS gak tetap pilihan hati...
tu aku punya pilihan,tak tau lah u all pnya pilihan,
terpulang pd individu itu sendiri,ikut tekak lah yek...
jemput makan dadih...!!!mmmm....lemak manis disukai ramai!!...
buat jangan tak buat!...

No comments:

Post a Comment