Followers

Monday, May 18, 2009

NOVEL & HARTA KARUN.

Hari ini aku nak bagi u all tengok koleksi novelku yg tak seberapa ini,
bila boring dan ada kelapangan inilah temanya...dengan cara ini dapatlah
mengurangkan tension.Biasalah seharian melayan kerenah anak-anak yg bermacam ragam kadang tension gak..nk lepas tension kat mane kalau tak kat
novel-novel ini...

Sebenarnya aku peminat novel dr novelis tanahair kita siapa lg kalau bukan
SHARIFAH ABU SALEM...memang aku minat giler dgn karyanye..
sehingga menitis air mata...uwaaaaaa,susah untukku gambarkan dengan kata-kata.
Tapi aku tak kate yg aku tak suka dengan karya-karya lain,macam LYNN DAYANA
LILY HASLINA NASIR,EMMA MAIZURA,LAILA KARMILA,ANIS AYUNI,
AIDA ADRIANI dan ramai lg barisan novelis tanahair...inilah nama-nama barisan
novelis yg ada dalam simpananku...selian novel,aku ada gak koleksi majalah,
koleksi ni aku panggil HARTA KARUN..coz,tak tau nk simpan kt mane
sebab dah banyak sangat....nielah separuh dr koleksiku..yg lain dalam kotak..


























Haaaaa....inilah dia HARTA KARUN aku kalau korang nak tau,
sebab apa aku kata ini harta karun...kerana aku dah tak tau mane nak
letak majalah-majalah nie sume,nak d tayang letak kat almari kat ruang tamu
sayang....lastly letak kat dalam kotak,time nak baca balik baru bukak.
Nak tau nape aku sayang nak tayang?,,,kalau aku tayang letak kat almari tu..
alamat lah....jd kapal terbang kertas la gamaknye...!!
Almaklumlah anak-anak tengah nak membesar,macam-macam boleh jadi,
dari aku tayang bek aku masukkan dalam kotak..SELAMAT!!!..
SAYANG WOOOO!!....HARTA KARUN!!...sok dah besar cikit barulah boleh ye sayanggggg....HARTA TURUN TEMURUN gitu!...hehehehe...

No comments:

Post a Comment